شیرازه

ساخت وبلاگ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان گقت:فتح خرمشهرحاصل تبلور روحیه استکبار ستیزی رزمندگان اسلام وبارزترین مصداق اقدام و عمل انقلابی است که توانست تا همیشه تاریخ خرمشهر قهرمان را به سند پرافتخار ملت ایران تبدبل کند.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، در آستانه سالروز حماسه فتح خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی، یک نشست بصیرتی در نمازخانه شهید بهشتی ناحیه مقاومت بسیج سروستان برگزار شد.

 

در این نشست بصیرتی، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان ضمن تبریک سالروز حماسه فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس در تحلیل شرایط کنونی کشور اظهار داشت: بنیان انقلاب اسلامی چه در شعارها و نظریه ها و چه در عمل و اقدام، مبتنی بر نفی هرگونه سازشکاری بوده و ازجمله اهداف مهم و اساسی آن، ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبران عالم است.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: متاسفانه امروز در برخی محافل صحبت هایی مبنی بر عقب نشینی از اصول اساسی انقلاب هستیم که با اهداف  وآرمانهای امام راحل وبا روح انقلابیگری مغایرت دارد.

 

غلامعلی احمدی با بیان این که انقلاب اسلامی مدل جدیدی از حکومت را به جهان ارائه نمود، تصریح کرد: اصلا انقلاب اسلامی برای این بوجود امد که یک مدل جدید حکومت سیاسی که در اصل همان حکومت دینی است در عرصه میدانی ایجاد شود و یک روح تازه در کالبد اسلام دمیده شود.


دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر سروستان ضمن بیان ویژگی های پاسداری از انقلاب اظهارداشت: مهمترین ویژگی پاسداری، استکبار ستیزی و نفی هرگونه سازش کاری است و انصافا سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب تا به امروز به خوبی توانسته  رسالت سنگین پاسداری از انقلاب را انجام دهد و به تعبیر امام خامنه ای؛ کارنامه سپاه درخشان است.

 

وی در ادامه سخنان خویش با اشاره به حوادث جنگ تحمیلی، فتح خرمشهر در عملیات غرور افرین بیت المقدس را حاصل تبلور روحیه معنویت و استکبار ستیزی رزمندگان اسلام عنوان کرد و افزود: فتح خرمشهر، بارزترین مصداق اقدام و عمل انقلابی است که توانست تا همیشه تاریخ، خرمشهر قهرمان را به سند پرافتخار ملت ایران تبدبل کند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در ادامه این نشست بصیرتی با اشاره به نقش سپاه پاسدران در عرصه های مختلف انقلاب افزود: امروز هم در عرصه داخلی و هم عرصه بین المللی، سپاه به عنوان خار چشم دشمنان است و پاسداران تا اخرین قطره خون خود و تا خنثی کردن همه تهدیداتی که متوجه نظام اسلامی است ازپای نخواهند نشست.

 

انتهای پیام/س

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 255 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:54

امام جمعه مرودشت گفت: با توجه به تک محصولی بودن منطقه کامفیروز، اگر قرار است مردم آن منطقه کشت نکنند، باید به آنان حقوق نکاشت پرداخت گردد زیرا مردم آن منطقه هیچ راه درآمد دیگری به جز کشاورزی ندارند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، حجت السلام والمسلمین قنبر علی احمدی، امام جمعه شهرستان مرودشت در خطبه های این هفته خود ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، شناخت واقعی امام زمان(عج) را یکی از صفات بارز انسان های مومن و باتقوا دانست و اظهار داشت: اگر به درستی درک و شناخت واقعی از امام زمان خود داشته باشیم ریشه بسیاری از مشکلات و انحراف ها از بین خواهد رفت.

احمدی در ادامه انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز تربیت منتظران واقعی ظهور دانست و عرضه داشت: منتظران واقعی ظهور امام زمان(عج) کسانی هستند که همواره بانشاط، مبتکر و خلاق هستند و نسبت به ظلم ستیزی و استکبار دارای حساسیت بالا می باشند و با قرآن و تعالیم دینی و انسان ساز مانوس می باشند و در این زمینه همواره انقلاب اسلامی توانسته منتظران واقعی را به دنیا نشان دهد.

وی ضمن اشاره به سالروز محاصره اقتصادی ایران توسط امریکا و ایادی ظلم در دنیا بیان داشت: اولین خباثت امریکایی ها در غالب محاصره اقتصادی ایران در اول خرداد ماه 1359 رخ دادکه مردم ما توانستند در سایه این ظلم و تحریم بزرگ، جنگ را اداره کرده و انواع تحریم ها و ظلم های صورت گرفته توسط مستکبران عالم علیه کشور ما توسط مردم اداره و خنثی گردید.

احمدی افزود:  دشمن  بعد از گذشت چندین سال از شروع و اعمال تحریم ها و حربه های خود علیه این کشور، مجدد به این نتیجه رسیده که بهترین حربه علیه کشور ما بکارگیری تحریم های ظالمانه اقتصادی می باشد که در این مسیر بهترین راه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی اظهار داشت: ملت و دولت ما با اصل برجام مخالفتی ندارند زیرا چنانچه اصل برجام دارای اشکالاتی بود به امضا و تایید مقام معظم رهبری نمی رسید بنابراین مشکل اصلی و عمده ما عمل نکردن دشمنان و امریکایی ها به تعهدات خود در قالب برجام بوده که در این زمینه باید دولت و ملت ما بصورت مقتدرانه و نه منفعلانه ورود کنند و با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود منابع داخل کشور در بحث اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه را داشته باشند.

احمدی در بحث ظرفیت ها و منابع موجود در داخل کشور که یک عده از کم بودن آنها دم می زنند اظهار داشت: اگر ظرفیت و منابع کافی و لازم در کشور ما وجود نداشت چطور یک عده از مدیران حقوق های میلیونی بالا بصورت ماهیانه دریافت می کنند یا وام های ضروری خودرو و مسکن و... میلیاردی دریافت می کنند بنابراین کشور ما دارای منابع وسیع و ظرفیت عظیمی می باشد که اگر وجدان کاری وجود داشته باشد و به نحو احسنت از این منابع در مسیر درست استفاده کنیم قطعا به مشکلات اقتصادی مواجهه نخواهیم شد.

وی ضمن اشاره به سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر(روز مقاومت وپیروزی) بیان داشت: مردم ما در آن زمان با دست خالی توانستند دشمنان این نظام و انقلاب را که همواره از حمایت 40 کشور دنیا برخوردار بودند، شکست داده و این پیروزی بزرگ را رقم زنند و امروزه نیز باید با همان تفکرات جهادی و اندیشه مبارزه در صحنه اقتصاد به میدان آمده و مشکلات را مرتفع سازند و دشمنان را مایوس نمایند.

وی ضمن اشاره به سالروز تجلیل از سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت و آرامش امروزی کشور را مرهون تلاش نیروهای مسلح و به ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و در پایان خطبه های خود از مسولین مربوطه استانی تقاضا داشت سهم مردم شهرستان مرودشت از آب سد درودزن را معلوم و عنوان نمایند زیرا با وجود یکسری از مشکلات موجود، بسیاری از مردم شهرستان چه در مرکز شهر و چه در اطراف از کمبود آب رنج می برند.

امام جمعه مرودشت بیان داشت: با توجه به تک محصولی بودن منطقه کامفیروز، اگر قرار است مردم آن منطقه کشت نکنند، باید به آنان حقوق نکاشت پرداخت گردد زیرا مردم آن منطقه هیچ راه درآمد دیگری به جز کشاورزی ندارند.

خبرنگار: سیدبهنام موسوی


شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 231 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:54

امام جمعه موقت کازرون گفت: نشست و برخاست برای عادی‌سازی و مشروعیت دادن به بهایی‌ها انحراف و نتیجه عدم تقوی سیاسی و خروج از ولایت و محکوم است.

به گزارش شیرازه به نقل از  "کازرون خبر"، حجت‌الاسلام محمود صحرایی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت منجی عالم حضرت ولی عصر (عج) با اشاره به تقوی اللهی اظهار داشت: از مهم‌ترین ابعاد تقوی، تقوی سیاسی است و بسیاری از افراد در تاریخ بوده و هستند که در تقوی سیاسی لغزش پیدا کرده‌اند.

 

وی در ادامه بیان داشت: تقوی اللهی به پذیرش ولایت و فشرده و خلاصه تقوی سیاسی حرکت در مسیر ولایت است.

 

امام جمعه موقت کازرون گفت: اینکه در جمع بهائیان حضور پیدا می‌کنند نتیجه خروج از ولایت است و اگر مسیر ولایت را می‌پیمودند هرگز در اعتقاداتی به این مهمی گمراهی و پیدا نمی‌کردند.

 

وی اظهار داشت: نشست و برخاست برای عادی‌سازی و مشروعیت دادن به بهایی‌ها انحراف و نتیجه عدم تقوی سیاسی و خروج از ولایت و محکوم است.

 

خطیب جمعه کازرون گفت: در هفته پیش رو بزرگ‌ترین مناسبت میلاد ولی عصر (عج) است که به‌یقین باید مراسم جشن با شکوه میلاد آن حضرت را مانند سال‌های گذشته بلکه بهتر در منازل، بازار، معابر و در محیط کار هرجا برپا کنیم.

 

وی در ادامه بیان داشت: نیمه شعبان به‌نام سربازان گمنام امام زمان نامیده شده که درحقیقت تلاش‌های بسیار و طاقت‌فرسا و پیچیده در طول سال‌های انقلاب داشته‌اند و امروز امنیت ما مرهون تلاش های این عزیزان و دیگر نیروهاست.

 

صحرایی با اشاره به یکم خردادماه مصادف با محاصره و تحریم آمریکا در سال 1359 بیان داشت: رشد ما در سایه محاصره اقتصادی و کلید پیشرفت ما قطع ارتباط با آمریکا بود نه به‌عکس و دیدیم و بیشتر نیز خواهیم دید.

 

وی همچنین با اشاره به سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: اگر آن روز دشمن خرمشهر جغرافیایی ما را گرفته بود و بحمدالله فتح شد امروزه دشمن خرمشهرهای اعتقادی ما را فتح کرده که باید فتح شود.

 

صحرایی ادامه داد: باید از مرزهای اعتقادی و خرمشهرهای اعتقادی که در اشغال دشمن است دفاع کنیم و این کار با تلاش و فعالیت بیشتر فرهنگی و اعتقادی محقق می‌شود.

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 206 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:54

امام جمعه قیروکارزین به دیدار یکی از فرزندان خواص کشور با هائیان گفت: این حرکت هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی خلاف است و قوه قضائیه باید پیگیری کند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پرگون؛ حجت الاسلام عنایت الله اکبری امام جمعه قیروکارزین در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: کسی نیست که تقوای الهی را رعایت کرده باشد و ثمره ی آن را ندیده باشد. هرکس توکل به خدا کند و تقوای الهی پیشه کند خدا او را تنها نخواهد گذاشت.

وی با اشاره به سالروز آغاز تحریم ها علیه جمهوری اسلامی گفت: هرچه ما را بیشتر محاصره کردند، ما پیشرفته تر شدیم و رشد بیشتری کردیم. هرچند خیلی اذیت شدیم و خیلی به ما فشار آمد، امّا در بسیاری از موارد به خود کفایی رسیدیم.

اکبری با اشاره به فرارسیدن نیمه ی شعبان افزود: بمب و سلاح برای جهان تهدید نیست، بلکه انحطاط اخلاقی سردمداران و دولتهای دنیا بزرگترین تهدید بشریت است. اصلاح دنیا و تحقق حکومت عدل الهی تنها با ظهور انسانی کامل امکان پذیر است که خدا برای دنیا ذخیره کرده است و حکومت او نزدیک است انشاالله. ما وظیفه داریم در زمان غیبت درباره ی علل غیبت آگاهی کسب کنیم و موانع آن را برطرف کنیم؛ ما وظیفه داریم زمینه ساز ظهور باشیم نه اینکه چشممان را ببندیم و بنشینیم تا کی ظهور اتفاق می افتد، این غلط است. باید دعا کرد، منتظر بود ولی باید زمینه سازی هم بشود. آمادگی فکری و فرهنگی، آمادگی اجتماعی، آمادگی تکنولوژی و... جزء زمینه سازی های ظهور است.

امام جمعه قیروکارزین در ادامه ی خطبه ها خاطرنشان کرد: دستگاه های اطلاعاتی ایران جزء برترین های دنیا هستند و این در سایه ی جمهوری اسلامی محقق شده است چراکه توکل و ایمان این سربازان گمنام امام زمان (ع) باعث شده است در راه خطر خطر را به جان بخرند. همانطور که صدقه ی پنهانی ارزش چند برابری دارد، خدمت کردن پنهانی به این ملت و این نظام نیز ارزش چند برابر دارد. ما بخش عمده ای از امنیت و آرامش امروزمان را مدیون این سربازان گمنام امام زمان هستیم.

عنایت الله اکبری با توجه به تغییر ریاست صدا و سیما گفت: باید مطالبات رهبری در صدا و سیما اجرا شود. دقت های لازم در صدا و سیما باید انجام بگیرد، در بحث اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... باید دقت شود که صدا و سیما به رسالت خودش عمل کند و مطالباتی که مقام معظم رهبری از این نهاد عمومی و مردمی دارند به طور کامل محقق شود. امیدواریم با حضور رئیس جدید صدا و سیما این مهم محقق شود.

وی در ادامه تأکید کرد: باید با کسانی که می خواهند سبک زندگی مردم را به سمت سبک منحط و مبتذل غربی تغییر دهد به طور جدی برخورد شود. این مدلینگ هایی که آمدند تا دختر و پسر ما را از ما بگیرند باید از بین برود. خیلی توطئه های مخوفی پشت این قضایاست. از بیرون مرزها مدیریت میکنند این اتفاق ها را. پولهای کلان میدهند به افراد تا بیایند فلان مدل لباس مبتذل را بپوشند و دقایقی در خیابان ها قدم بزنند تا هم قبح آن شکسته شود و هم بی بند و باری را ترویج دهند. من به جوانان عزیزم توصیه میکنم کمی فکر کنند، لباس پاره پاره هم شد مد؟ این ها در شأن جوان شیعه نیست. خوش پوش باشید امّا از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی خود الگو برداری کنید نه از مدلهای مبتذلی که با فرهنگ ما سازگاری ندارد.

امام جمعه قیروکارزین با اشاره به دیدار اخیر فائزه ی هاشمی با سران فرقه ی ضاله ی بهائیت گفت: امیدواریم این حرکت از روی جهل باشد نه از روی عمد. جای تعجب دارد، این حرکت در چنین شرایطی چه معنایی می تواند داشته باشد؟ بهائیت نه دین است نه آئین، بلکه یک فرقه ی ضاله ایست که توسط انگلیس درست شده است. این فرقه فقط برای نفوذ طراحی شده است. در چنین شرایط حساسی که جمهوری اسلامی در آن قرار دارد، چه شده که بعضی یاد دلسوزی برای این فرقه افتاده اند و در کمال وقاحت آن را رسانه ای هم میکنند. این حرکت هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی خلاف است و قوه ی قضائیه باید پیگیری کند. این یک توهین بزرگ به ملت مسلمان ایران بود. شما اگر دلسوز هستید برای مردم خودتان دلسوزی کنید، شما برای اقتصاد این ملت دلسوزی کنید و بیانیه بدهید.

پایان/

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 201 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:53

امام جمعه سپیدان گفت: دیدار فرزند یکی از خواص با بهائیان که تشویق شبکه‌های بیگانه را نیز به همراه داشت، مصداق بارز نفوذ است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون،حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان  در خطبه های نماز جمعه 31 اردیبهشت ضمن رعایت مومنین و جوانان  در این ماه معظم را به رعایت تقوای الهی اظهار داشتند: تقوی الهی که خداوند برای رشد وبالندگی قرار داده است عمل به دستورات الهی برای رسیدن به راه سعادت را برشمرد.

 حجت الاسلام موسوی انور در ادامه خطبه های نماز این هفته ؛  ماه شعبان را مسیری برای رسیدن به قرب الهی دانست وافزودند: درآستانه تشرف به نیمه ماه شعبان می باشیم در عالم بشیریت این اتفاق به عنوان برگ زرینی می باشد که از همه  لحاظ قابل تحسین واز همه بزرگ تر وماندگار تراست .

 وی در خصوص زمینه سازی ظهمور ومهدویت اظهار داشت : برای زمینه سازی ظهور چه کسانی مدال افتخار رابر سینه حک خواهند کرد سئوالاتی که در خصوص مهدویت بیان می شود این است که چه باید کرد تا ظهور منجی عالم بشریت به تسریع بیفتد؟ آیا مادر امر تسریع فرج می توانیم تاثیرداشته باشیم یاخیر ؟ آیا زمینه سازی برای ظهور امام عصر (عج) باعث شتاب وتسرع خواهد بود یاخیر اینها سئوالاتی که با  فرهنگ مهدویت می توان به آنها پاسخ داد.

خطیب نماز جمعه شهرستان با بیان این مطلب که فرهنگ عاشورا به گونه ای شده که در تمام عالم ارادتمندانی نسبت به سید وسالار شهیدان هرروز بیشتر خواهد شد افزود بدون فرهنگ عاشورا هدایتی نخواهیم داشت وتکمیل فرهنگ عاشورا در مهدویت وفرهنگ مهدویت خواهد بود

 وی در ادامه افزود: امروز متاسفانه در جامعه ما نسبت به فرهنگ مهدویت کم کاری های بسیاری شده است  ما امروزه باید زن ومرد وپیروجوان ومسئول وغیرمسئول جامعه باید مهدوی باشند . دانشگاهها،مدارس ؛مساجد ؛بازار؛ ادارات ماباید بوی انتظار دهد .

امام جمعه شهرستان سپیدان   مطالبی را نیز از دیدگاه معصومین در خصوص مهدویت ومنتظر واقعی عنوان نمود وبیان داشت: منتظران واقعی کسانی هستند که برای عشقشان ؛امام زمانشان هزینه کنند منتظر واقعی کسی است که از زندگی خود وسهم زندگی برای امام زمانش هزینه کند  ودرادامه با اشاره به آیات قرآن  به منتظران واقعی نوید داد که دعا می تواند در تسریع وتعجیل امر فرج کار ساز باشد پس می بایست برای امر فرج وتعجیل دران بسیار دعا کرد دعا کنید برای فرج مولایمان امام زمان .

حجت الاسلام موسوی انور ضمن تشکر از مردم ومسئولینی که در برپایی جشنهای اعیاد شعبانیه دخیل بودند  از تمامی مردم خواست جشنهای میلاد امام زمان را با موسیقی ها ومراسمات لهوو لعب آمیخته نکنند ودرصورت مشاهده نیروهای انتظامی برخورد قاطع با مجریان چنین برنامه های انجام خواهد داد.

وی ضمن گلایه از برخی از مردم وبازاریان وکسبه در خصوص اینکه برای امام زمان باید بیشتر از این هزینه کنیم افزودند : شهرستان ما باید برای امام زمان سنگ تمام بگذارد نباید منتظر شهرداری وشورا باشیم به اندازه  وسع خودمان کوچه ها ودرب مغازه و منزلمان را آذین بندی کنیم تا دل امام عصر از ما خرسند باشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان از وقایع واتفاقی که درهفته اخیر اتفاق افتاد ودل همه مردم وشیعیان ومراجع را به درد اوردخاطر نشان کردند: عده ای معلوم الحال با زنان بهائیت ملاقات می کند وباعث می شود تا مجریان شبکه های غربی ازاین خانم تعریف وتمجید کنند حرکت بی شرمانه این خانم مصداق بارزنفوذ است  ملت باغیرت ومردم مومن  انقلابی ما باید در مقابل این چنین حرکات وقیحانه ای قدعلم کنند وبانوشتن طوماری ملت مومن ومتدین شهرستان از مراجع قضایی خواهان وخواستار مجازات برای این شخص باشند.

وی در پایان خطبه ها ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر ویاد وخاطره شهدا ی این فتح عظیم را به ایثارگران وشهدا وخانواده های معظم شهدا تبریک وتهنیت گفتند .

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 240 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:53

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در فینال جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱6 عصرامروز در شیراز برابر روسیه به میدان رفت.

به گزارش شیرازه، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در فینال موفق شد تیم ملی کشتی فرنگی روسیه را با اقتدار شکست دهد تا  جام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

در دیدار فینال جام جهانی کشتی فرنگی، عصر امروز ایران موفق شد 8 بر 0 تیم قدرتمند روسیه را شکست دهد. در این نبرد پر هیجان که در سالن مملو از تماشاگر شهید دستغیب در شیراز برگزار شد، سامان عبدولی، امید نوروزی، افشین بیابانگرد، سعید عبدولی، رامین طاهری، حبیب الله اخلاقی ، قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده کشتی‌گیران پیروز ایران در این مسابقه بودند. 

این مسابقات با حضور تیم های ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، بلاروس، قزاقستان، آلمان و اوکراین امروز و فردا در سالن 2500 نفره شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

نتایج مسابقه فینال سی و چهارمین دوره جام جهانی کشتی فرنگی به شرح زیر است.

18:55 بشیر باباجان زاده 7 - روسیه 2  130 کیلوگرم

18:44 قاسم رضایی 2 - روسیه 1       98 کیلوگرم

18:31 حبیب الله اخلاقی 3 - روسیه 0  85 کیلوگرم

18:19 رامین طاهری 6 - روسیه 4       80 کیلوگرم

18:06 سعید عبدولی بدون حریف ماند.

18:03 افشین بیابنگرد 3 - روسیه 2     71 کیلوگرم

17:52 امید نوروزی 7 - روسیه 2          66 کیلوگرم

17:43 سامان عبدولی 2 - روسیه 1     59 کیلوگرم

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 180 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:53

امام جمعه قیروکارزین به دیدار یکی از فرزندان خواص کشور با هائیان گفت: این حرکت هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی خلاف است و قوه قضائیه باید پیگیری کند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پرگون؛ حجت الاسلام عنایت الله اکبری امام جمعه قیروکارزین در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: کسی نیست که تقوای الهی را رعایت کرده باشد و ثمره ی آن را ندیده باشد. هرکس توکل به خدا کند و تقوای الهی پیشه کند خدا او را تنها نخواهد گذاشت.

وی با اشاره به سالروز آغاز تحریم ها علیه جمهوری اسلامی گفت: هرچه ما را بیشتر محاصره کردند، ما پیشرفته تر شدیم و رشد بیشتری کردیم. هرچند خیلی اذیت شدیم و خیلی به ما فشار آمد، امّا در بسیاری از موارد به خود کفایی رسیدیم.

اکبری با اشاره به فرارسیدن نیمه ی شعبان افزود: بمب و سلاح برای جهان تهدید نیست، بلکه انحطاط اخلاقی سردمداران و دولتهای دنیا بزرگترین تهدید بشریت است. اصلاح دنیا و تحقق حکومت عدل الهی تنها با ظهور انسانی کامل امکان پذیر است که خدا برای دنیا ذخیره کرده است و حکومت او نزدیک است انشاالله. ما وظیفه داریم در زمان غیبت درباره ی علل غیبت آگاهی کسب کنیم و موانع آن را برطرف کنیم؛ ما وظیفه داریم زمینه ساز ظهور باشیم نه اینکه چشممان را ببندیم و بنشینیم تا کی ظهور اتفاق می افتد، این غلط است. باید دعا کرد، منتظر بود ولی باید زمینه سازی هم بشود. آمادگی فکری و فرهنگی، آمادگی اجتماعی، آمادگی تکنولوژی و... جزء زمینه سازی های ظهور است.

امام جمعه قیروکارزین در ادامه ی خطبه ها خاطرنشان کرد: دستگاه های اطلاعاتی ایران جزء برترین های دنیا هستند و این در سایه ی جمهوری اسلامی محقق شده است چراکه توکل و ایمان این سربازان گمنام امام زمان (ع) باعث شده است در راه خطر خطر را به جان بخرند. همانطور که صدقه ی پنهانی ارزش چند برابری دارد، خدمت کردن پنهانی به این ملت و این نظام نیز ارزش چند برابر دارد. ما بخش عمده ای از امنیت و آرامش امروزمان را مدیون این سربازان گمنام امام زمان هستیم.

عنایت الله اکبری با توجه به تغییر ریاست صدا و سیما گفت: باید مطالبات رهبری در صدا و سیما اجرا شود. دقت های لازم در صدا و سیما باید انجام بگیرد، در بحث اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... باید دقت شود که صدا و سیما به رسالت خودش عمل کند و مطالباتی که مقام معظم رهبری از این نهاد عمومی و مردمی دارند به طور کامل محقق شود. امیدواریم با حضور رئیس جدید صدا و سیما این مهم محقق شود.

وی در ادامه تأکید کرد: باید با کسانی که می خواهند سبک زندگی مردم را به سمت سبک منحط و مبتذل غربی تغییر دهد به طور جدی برخورد شود. این مدلینگ هایی که آمدند تا دختر و پسر ما را از ما بگیرند باید از بین برود. خیلی توطئه های مخوفی پشت این قضایاست. از بیرون مرزها مدیریت میکنند این اتفاق ها را. پولهای کلان میدهند به افراد تا بیایند فلان مدل لباس مبتذل را بپوشند و دقایقی در خیابان ها قدم بزنند تا هم قبح آن شکسته شود و هم بی بند و باری را ترویج دهند. من به جوانان عزیزم توصیه میکنم کمی فکر کنند، لباس پاره پاره هم شد مد؟ این ها در شأن جوان شیعه نیست. خوش پوش باشید امّا از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی خود الگو برداری کنید نه از مدلهای مبتذلی که با فرهنگ ما سازگاری ندارد.

امام جمعه قیروکارزین با اشاره به دیدار اخیر فائزه ی هاشمی با سران فرقه ی ضاله ی بهائیت گفت: امیدواریم این حرکت از روی جهل باشد نه از روی عمد. جای تعجب دارد، این حرکت در چنین شرایطی چه معنایی می تواند داشته باشد؟ بهائیت نه دین است نه آئین، بلکه یک فرقه ی ضاله ایست که توسط انگلیس درست شده است. این فرقه فقط برای نفوذ طراحی شده است. در چنین شرایط حساسی که جمهوری اسلامی در آن قرار دارد، چه شده که بعضی یاد دلسوزی برای این فرقه افتاده اند و در کمال وقاحت آن را رسانه ای هم میکنند. این حرکت هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی خلاف است و قوه ی قضائیه باید پیگیری کند. این یک توهین بزرگ به ملت مسلمان ایران بود. شما اگر دلسوز هستید برای مردم خودتان دلسوزی کنید، شما برای اقتصاد این ملت دلسوزی کنید و بیانیه بدهید.

پایان/

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 241 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:44

امام جمعه سپیدان گفت: دیدار فرزند یکی از خواص با بهائیان که تشویق شبکه‌های بیگانه را نیز به همراه داشت، مصداق بارز نفوذ است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون،حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان  در خطبه های نماز جمعه 31 اردیبهشت ضمن رعایت مومنین و جوانان  در این ماه معظم را به رعایت تقوای الهی اظهار داشتند: تقوی الهی که خداوند برای رشد وبالندگی قرار داده است عمل به دستورات الهی برای رسیدن به راه سعادت را برشمرد.

 حجت الاسلام موسوی انور در ادامه خطبه های نماز این هفته ؛  ماه شعبان را مسیری برای رسیدن به قرب الهی دانست وافزودند: درآستانه تشرف به نیمه ماه شعبان می باشیم در عالم بشیریت این اتفاق به عنوان برگ زرینی می باشد که از همه  لحاظ قابل تحسین واز همه بزرگ تر وماندگار تراست .

 وی در خصوص زمینه سازی ظهمور ومهدویت اظهار داشت : برای زمینه سازی ظهور چه کسانی مدال افتخار رابر سینه حک خواهند کرد سئوالاتی که در خصوص مهدویت بیان می شود این است که چه باید کرد تا ظهور منجی عالم بشریت به تسریع بیفتد؟ آیا مادر امر تسریع فرج می توانیم تاثیرداشته باشیم یاخیر ؟ آیا زمینه سازی برای ظهور امام عصر (عج) باعث شتاب وتسرع خواهد بود یاخیر اینها سئوالاتی که با  فرهنگ مهدویت می توان به آنها پاسخ داد.

خطیب نماز جمعه شهرستان با بیان این مطلب که فرهنگ عاشورا به گونه ای شده که در تمام عالم ارادتمندانی نسبت به سید وسالار شهیدان هرروز بیشتر خواهد شد افزود بدون فرهنگ عاشورا هدایتی نخواهیم داشت وتکمیل فرهنگ عاشورا در مهدویت وفرهنگ مهدویت خواهد بود

 وی در ادامه افزود: امروز متاسفانه در جامعه ما نسبت به فرهنگ مهدویت کم کاری های بسیاری شده است  ما امروزه باید زن ومرد وپیروجوان ومسئول وغیرمسئول جامعه باید مهدوی باشند . دانشگاهها،مدارس ؛مساجد ؛بازار؛ ادارات ماباید بوی انتظار دهد .

امام جمعه شهرستان سپیدان   مطالبی را نیز از دیدگاه معصومین در خصوص مهدویت ومنتظر واقعی عنوان نمود وبیان داشت: منتظران واقعی کسانی هستند که برای عشقشان ؛امام زمانشان هزینه کنند منتظر واقعی کسی است که از زندگی خود وسهم زندگی برای امام زمانش هزینه کند  ودرادامه با اشاره به آیات قرآن  به منتظران واقعی نوید داد که دعا می تواند در تسریع وتعجیل امر فرج کار ساز باشد پس می بایست برای امر فرج وتعجیل دران بسیار دعا کرد دعا کنید برای فرج مولایمان امام زمان .

حجت الاسلام موسوی انور ضمن تشکر از مردم ومسئولینی که در برپایی جشنهای اعیاد شعبانیه دخیل بودند  از تمامی مردم خواست جشنهای میلاد امام زمان را با موسیقی ها ومراسمات لهوو لعب آمیخته نکنند ودرصورت مشاهده نیروهای انتظامی برخورد قاطع با مجریان چنین برنامه های انجام خواهد داد.

وی ضمن گلایه از برخی از مردم وبازاریان وکسبه در خصوص اینکه برای امام زمان باید بیشتر از این هزینه کنیم افزودند : شهرستان ما باید برای امام زمان سنگ تمام بگذارد نباید منتظر شهرداری وشورا باشیم به اندازه  وسع خودمان کوچه ها ودرب مغازه و منزلمان را آذین بندی کنیم تا دل امام عصر از ما خرسند باشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان از وقایع واتفاقی که درهفته اخیر اتفاق افتاد ودل همه مردم وشیعیان ومراجع را به درد اوردخاطر نشان کردند: عده ای معلوم الحال با زنان بهائیت ملاقات می کند وباعث می شود تا مجریان شبکه های غربی ازاین خانم تعریف وتمجید کنند حرکت بی شرمانه این خانم مصداق بارزنفوذ است  ملت باغیرت ومردم مومن  انقلابی ما باید در مقابل این چنین حرکات وقیحانه ای قدعلم کنند وبانوشتن طوماری ملت مومن ومتدین شهرستان از مراجع قضایی خواهان وخواستار مجازات برای این شخص باشند.

وی در پایان خطبه ها ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر ویاد وخاطره شهدا ی این فتح عظیم را به ایثارگران وشهدا وخانواده های معظم شهدا تبریک وتهنیت گفتند .

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 276 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:44

نتایج لحظه به لحظه کشتی فرنگی بین تیم ملی کشورمان و روسیه را در شیرازه ببینید.

به گزارش شیرازه، سی و چهارمین دوره جام جهانی کشتی فرنگی با حضور تیم های ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، بلاروس، قزاقستان، آلمان و اوکراین امروز و فردا در سالن 2500 نفره شهید دستغیب شیراز در حال برگزاری است.
نتایج مسابقات سی و چهارمین دوره جام جهانی کشتی فرنگی در ادامه می آید.

درحال تکمیل ...

18:44 قاسم رضایی 2 - روسیه 1       98 کیلوگرم

18:31 حبیب الله اخلاقی 3 - روسیه 0  85 کیلوگرم

18:19 رامین طاهری 6 - روسیه 4       80 کیلوگرم

18:06 سامان عبدولی بدون حریف ماند.

18:03 افشین بیابنگرد 3 - روسیه 2     71 کیلوگرم

17:52 امید نوروزی 7 - روسیه 2          66 کیلوگرم

17:43 سامان عبدولی 2 - روسیه 1     59 کیلوگرم

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 219 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:44

نتایج لحظه به لحظه کشتی فرنگی بین تیم ملی کشورمان و روسیه را در شیرازه ببینید.

به گزارش شیرازه، سی و چهارمین دوره جام جهانی کشتی فرنگی با حضور تیم های ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، بلاروس، قزاقستان، آلمان و اوکراین امروز و فردا در سالن 2500 نفره شهید دستغیب شیراز در حال برگزاری است.
نتایج مسابقات سی و چهارمین دوره جام جهانی کشتی فرنگی در ادامه می آید.

درحال تکمیل ...

17:43 سامان عبدولی 2 - روسیه 1     59 کیلوگرم

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 262 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:28

امام جمعه قیروکارزین به دیدار یکی از فرزندان خواص کشور با هائیان گفت: این حرکت هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی خلاف است و قوه قضائیه باید پیگیری کند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پرگون؛ حجت الاسلام عنایت الله اکبری امام جمعه قیروکارزین در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: کسی نیست که تقوای الهی را رعایت کرده باشد و ثمره ی آن را ندیده باشد. هرکس توکل به خدا کند و تقوای الهی پیشه کند خدا او را تنها نخواهد گذاشت.

وی با اشاره به سالروز آغاز تحریم ها علیه جمهوری اسلامی گفت: هرچه ما را بیشتر محاصره کردند، ما پیشرفته تر شدیم و رشد بیشتری کردیم. هرچند خیلی اذیت شدیم و خیلی به ما فشار آمد، امّا در بسیاری از موارد به خود کفایی رسیدیم.

اکبری با اشاره به فرارسیدن نیمه ی شعبان افزود: بمب و سلاح برای جهان تهدید نیست، بلکه انحطاط اخلاقی سردمداران و دولتهای دنیا بزرگترین تهدید بشریت است. اصلاح دنیا و تحقق حکومت عدل الهی تنها با ظهور انسانی کامل امکان پذیر است که خدا برای دنیا ذخیره کرده است و حکومت او نزدیک است انشاالله. ما وظیفه داریم در زمان غیبت درباره ی علل غیبت آگاهی کسب کنیم و موانع آن را برطرف کنیم؛ ما وظیفه داریم زمینه ساز ظهور باشیم نه اینکه چشممان را ببندیم و بنشینیم تا کی ظهور اتفاق می افتد، این غلط است. باید دعا کرد، منتظر بود ولی باید زمینه سازی هم بشود. آمادگی فکری و فرهنگی، آمادگی اجتماعی، آمادگی تکنولوژی و... جزء زمینه سازی های ظهور است.

امام جمعه قیروکارزین در ادامه ی خطبه ها خاطرنشان کرد: دستگاه های اطلاعاتی ایران جزء برترین های دنیا هستند و این در سایه ی جمهوری اسلامی محقق شده است چراکه توکل و ایمان این سربازان گمنام امام زمان (ع) باعث شده است در راه خطر خطر را به جان بخرند. همانطور که صدقه ی پنهانی ارزش چند برابری دارد، خدمت کردن پنهانی به این ملت و این نظام نیز ارزش چند برابر دارد. ما بخش عمده ای از امنیت و آرامش امروزمان را مدیون این سربازان گمنام امام زمان هستیم.

عنایت الله اکبری با توجه به تغییر ریاست صدا و سیما گفت: باید مطالبات رهبری در صدا و سیما اجرا شود. دقت های لازم در صدا و سیما باید انجام بگیرد، در بحث اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... باید دقت شود که صدا و سیما به رسالت خودش عمل کند و مطالباتی که مقام معظم رهبری از این نهاد عمومی و مردمی دارند به طور کامل محقق شود. امیدواریم با حضور رئیس جدید صدا و سیما این مهم محقق شود.

وی در ادامه تأکید کرد: باید با کسانی که می خواهند سبک زندگی مردم را به سمت سبک منحط و مبتذل غربی تغییر دهد به طور جدی برخورد شود. این مدلینگ هایی که آمدند تا دختر و پسر ما را از ما بگیرند باید از بین برود. خیلی توطئه های مخوفی پشت این قضایاست. از بیرون مرزها مدیریت میکنند این اتفاق ها را. پولهای کلان میدهند به افراد تا بیایند فلان مدل لباس مبتذل را بپوشند و دقایقی در خیابان ها قدم بزنند تا هم قبح آن شکسته شود و هم بی بند و باری را ترویج دهند. من به جوانان عزیزم توصیه میکنم کمی فکر کنند، لباس پاره پاره هم شد مد؟ این ها در شأن جوان شیعه نیست. خوش پوش باشید امّا از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی خود الگو برداری کنید نه از مدلهای مبتذلی که با فرهنگ ما سازگاری ندارد.

امام جمعه قیروکارزین با اشاره به دیدار اخیر فائزه ی هاشمی با سران فرقه ی ضاله ی بهائیت گفت: امیدواریم این حرکت از روی جهل باشد نه از روی عمد. جای تعجب دارد، این حرکت در چنین شرایطی چه معنایی می تواند داشته باشد؟ بهائیت نه دین است نه آئین، بلکه یک فرقه ی ضاله ایست که توسط انگلیس درست شده است. این فرقه فقط برای نفوذ طراحی شده است. در چنین شرایط حساسی که جمهوری اسلامی در آن قرار دارد، چه شده که بعضی یاد دلسوزی برای این فرقه افتاده اند و در کمال وقاحت آن را رسانه ای هم میکنند. این حرکت هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ شرعی خلاف است و قوه ی قضائیه باید پیگیری کند. این یک توهین بزرگ به ملت مسلمان ایران بود. شما اگر دلسوز هستید برای مردم خودتان دلسوزی کنید، شما برای اقتصاد این ملت دلسوزی کنید و بیانیه بدهید.

پایان/

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 278 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:27

امام جمعه سپیدان گفت: دیدار فرزند یکی از خواص با بهائیان که تشویق شبکه‌های بیگانه را نیز به همراه داشت، مصداق بارز نفوذ است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون،حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان  در خطبه های نماز جمعه 31 اردیبهشت ضمن رعایت مومنین و جوانان  در این ماه معظم را به رعایت تقوای الهی اظهار داشتند: تقوی الهی که خداوند برای رشد وبالندگی قرار داده است عمل به دستورات الهی برای رسیدن به راه سعادت را برشمرد.

 حجت الاسلام موسوی انور در ادامه خطبه های نماز این هفته ؛  ماه شعبان را مسیری برای رسیدن به قرب الهی دانست وافزودند: درآستانه تشرف به نیمه ماه شعبان می باشیم در عالم بشیریت این اتفاق به عنوان برگ زرینی می باشد که از همه  لحاظ قابل تحسین واز همه بزرگ تر وماندگار تراست .

 وی در خصوص زمینه سازی ظهمور ومهدویت اظهار داشت : برای زمینه سازی ظهور چه کسانی مدال افتخار رابر سینه حک خواهند کرد سئوالاتی که در خصوص مهدویت بیان می شود این است که چه باید کرد تا ظهور منجی عالم بشریت به تسریع بیفتد؟ آیا مادر امر تسریع فرج می توانیم تاثیرداشته باشیم یاخیر ؟ آیا زمینه سازی برای ظهور امام عصر (عج) باعث شتاب وتسرع خواهد بود یاخیر اینها سئوالاتی که با  فرهنگ مهدویت می توان به آنها پاسخ داد.

خطیب نماز جمعه شهرستان با بیان این مطلب که فرهنگ عاشورا به گونه ای شده که در تمام عالم ارادتمندانی نسبت به سید وسالار شهیدان هرروز بیشتر خواهد شد افزود بدون فرهنگ عاشورا هدایتی نخواهیم داشت وتکمیل فرهنگ عاشورا در مهدویت وفرهنگ مهدویت خواهد بود

 وی در ادامه افزود: امروز متاسفانه در جامعه ما نسبت به فرهنگ مهدویت کم کاری های بسیاری شده است  ما امروزه باید زن ومرد وپیروجوان ومسئول وغیرمسئول جامعه باید مهدوی باشند . دانشگاهها،مدارس ؛مساجد ؛بازار؛ ادارات ماباید بوی انتظار دهد .

امام جمعه شهرستان سپیدان   مطالبی را نیز از دیدگاه معصومین در خصوص مهدویت ومنتظر واقعی عنوان نمود وبیان داشت: منتظران واقعی کسانی هستند که برای عشقشان ؛امام زمانشان هزینه کنند منتظر واقعی کسی است که از زندگی خود وسهم زندگی برای امام زمانش هزینه کند  ودرادامه با اشاره به آیات قرآن  به منتظران واقعی نوید داد که دعا می تواند در تسریع وتعجیل امر فرج کار ساز باشد پس می بایست برای امر فرج وتعجیل دران بسیار دعا کرد دعا کنید برای فرج مولایمان امام زمان .

حجت الاسلام موسوی انور ضمن تشکر از مردم ومسئولینی که در برپایی جشنهای اعیاد شعبانیه دخیل بودند  از تمامی مردم خواست جشنهای میلاد امام زمان را با موسیقی ها ومراسمات لهوو لعب آمیخته نکنند ودرصورت مشاهده نیروهای انتظامی برخورد قاطع با مجریان چنین برنامه های انجام خواهد داد.

وی ضمن گلایه از برخی از مردم وبازاریان وکسبه در خصوص اینکه برای امام زمان باید بیشتر از این هزینه کنیم افزودند : شهرستان ما باید برای امام زمان سنگ تمام بگذارد نباید منتظر شهرداری وشورا باشیم به اندازه  وسع خودمان کوچه ها ودرب مغازه و منزلمان را آذین بندی کنیم تا دل امام عصر از ما خرسند باشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان از وقایع واتفاقی که درهفته اخیر اتفاق افتاد ودل همه مردم وشیعیان ومراجع را به درد اوردخاطر نشان کردند: عده ای معلوم الحال با زنان بهائیت ملاقات می کند وباعث می شود تا مجریان شبکه های غربی ازاین خانم تعریف وتمجید کنند حرکت بی شرمانه این خانم مصداق بارزنفوذ است  ملت باغیرت ومردم مومن  انقلابی ما باید در مقابل این چنین حرکات وقیحانه ای قدعلم کنند وبانوشتن طوماری ملت مومن ومتدین شهرستان از مراجع قضایی خواهان وخواستار مجازات برای این شخص باشند.

وی در پایان خطبه ها ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر ویاد وخاطره شهدا ی این فتح عظیم را به ایثارگران وشهدا وخانواده های معظم شهدا تبریک وتهنیت گفتند .

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 198 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:27

نخستین جشن اردیبهشت تئاتر خنج، "بزرگداشت روز جهانی تئاتر"، در فرهنگسرای نورایی این شهر برگزار شد. شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 220 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:27

:۲۱۰ میلیارد ریال زکات در استان فارس طی یک سال اخیر جمع آوری شده است.

به گزارش شیرازه، به نقل ازکلیدفارس؛محمد بذرافشان مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس اولین سفر شهرستانی خود را از شهرستان اقلید شروع کرد.

وی در روز اول سفر دوروزه ی خود به این شهرستان از طرح های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش سده بازدیدکرد.

بذر افشان روز چهارشنبه با شرکت در جلسه هم اندیشی زکات شهرستان اقلید که با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان و مجریان طرح های اشتغال کمیته ی امداد امام خمینی (ره) و فعالان عرصه ی زکات این شهرستان در محل سالن اجتماعات ولایت برگزار شدسند ۱۱ دستگاه تراکتور و ۲۲ دستگاه وانت نیسان را به مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته ی امداد امام خمینی (ره)شهرستان اقلید تحویل داد.

این تعداد تراکتور و وانت نیسان با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی کمیته ی امداد شهرستان اقلید وبا هدف ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد خانواده ها در اختیار ۳۳نفر از مددجویان تحت پوشش قرار گرفت.

بذرافشان  در این جلسه همچنین از جمع‌آوری ۲۱۰ میلیارد ریال زکات در استان فارس طی یک سال اخیر خبر داد و افزود ۷۰ میلیارد ریال از این مبلغ در زمینه ی کمک به جامعه ی محروم و نیازمند وما بقی در اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه شده است.

همچنین در این مراسم با اهدا لوح تقدیر ازخانواده ی شهید امدادگر آیت الله استواری و فعالان عرصه ی زکات این شهرستان تجلیل شد.

بذرافشان در ادامه ی سفر خود به شهرستان اقلید با سرکشی از خانواده های تحت پوشش این کمیته و همچنین چندطرح اشتغالزایی از نزدیک با مشکلات مددجویان آشنا و دستورات لازم را در جهت حل این مشکلات صادر نمود.

اهدای ویلچر ،کمکهای نقدی و اختصاص بودجه برای پرداخت تسهیلات از جمله دستاوردهای سفرمحمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس به شهرستان اقلید بود/

20160518_094659 (0) 20160518_122913 20160518_133335 20160518_134838 20160518_142733

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 249 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:27

حجت‌الاسلام رضوی‌اردکانی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: با این‌گونه کارها از مردم قطع امید خواهد شد؛ بنابراین به‌جای تشکیل گروه و دفاع بی‌مورد نگذارید موضوع را ماست‌مالی کنند.

به گزارش «شیرازه»، حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی‌اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز، با اشاره به رسوایی‌های مالی در فیش‌های حقوقی برخی از مدیران دولتی و همچنین گرفتن وام‌های کلان آنان با عنوان وام ضروری اظهار داشت: چنانچه به‌جای وزیر اقتصاد و دارایی بودم فوری استعفا می‌دادم تا معلوم شود که حکومتی نیز وجود دارد و جلو این رانت‌خواری و ویژه‌خواری‌ها را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این افشاگری‌ها توسط نماینده مؤمن و انقلابی مجلس، احمد توکلی صورت گرفت، تصریح کرد: این مسأله درست در زمانی روشن شد که رئیس‌کل بانک مرکزی با افزایش وام ازدواج جوانان از 3 میلیون به 10 میلیون مخالفت و علت را نیز نبود منابع اعلام کرد.

خطیب موقت جمعه شیراز بابیان اینکه چطور برای وام ازدواج جوانان منابعی وجود ندارد اما برای حقوق‌های نجومی و وام‌های کلان برخی هیچ‌گونه مشکلی بر سر راه آنان نیست، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی باید مراقب باشند تا دیگر این‌گونه مفسده‌ها موجب بدبینی مردم و ضربه به‌نظام اسلامی نشود.

رضوی اردکانی بابیان این‌که چرا باید مدیران شرکت‌های خودروسازی با فروش خودروهای بی‌کیفیت مبالغ سنگینی را از مردم دریافت کنند، اضافه کرد: از جیب مردم حقوق‌های کلان و چند صد میلیونی می‌گیرند و بریزوبپاش‌های بسیار می‌کنند.

امام‌جمعه موقت شیراز خواستار بررسی و تحقیق در شرکت‌های دولتی دیگری مانند مخابرات، نفت، آبفا و ... شد و ادامه داد: باید جلو غارت بیت‌المال گرفته شود و دستگاه‌های ذی‌ربط مدام این‌گونه شرکت‌های دولتی را رصد و بررسی کنند.

وی خطاب به رئیس‌جمهور دولت تدبیروامید تصریح کرد: با این‌گونه کارها از مردم قطع امید خواهد شد بنابراین به‌جای تشکیل گروه و دفاع بی‌مورد نگذارید موضوع را ماست‌مالی کنند.

وی بابیان این‌که برخی تصور می‌کنند که به استخدام دولت درآمده‌اند تا فقط بیت‌المال را غارت و چپاول کنند، بیان کرد: این‌گونه افراد نه حتی یک شلاق از ساواک شاه خورده‌اند و نه در دفاع مقدس کوچک‌ترین نقشی را داشته‌اند اما توقع دارند که مملکت به اسم آنان شود.

خطیب موقت جمعه شیراز با اشاره به اینکه چه اشکالی دارد که چهار انگشت این دزدان را قطع کنند تا موجب عبرت دیگران شود، گفت: پس احکام اسلامی برای کی و کجا وضع شده است.

رضوی‌اردکانی با اشاره به سالروز محاصره اقتصادی کشورمان توسط آمریکای جنایتکار اظهار داشت: این محاصره‌ها که از ابتدای انقلاب شروع شد و هم‌اینک پس از برجام نیز ادامه دارد، نه‌تنها خللی را در عزم و اراده ملت غیور ایران ایجاد نکرد بلکه جوانان خوش‌فکر ما در عرصه‌های مختلف علمی درخشیدند.

وی همچنین با اشاره به ملاقات فائزه هاشمی با بهائی‌ها تصریح کرد: این شخص حتی در مقابل پدر خود که گفت او غلط کرده ایستاد و از کار زشت و ناپسند خود دفاع کرد.

رضوی‌اردکانی بابیان این‌که بهایی‌ها در دوران شاه تمام امور مملکت را در دست داشتند اضافه کرد: این حزب کثیفی که توسط انگلیسی‌ها به‌وجود آمد هم‌اینک جاسوسی اسرائیل را می‌کند و تلاش دارد خود را یک دین و مذهب جلوه دهد.

فارس

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 245 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:27

در دور نخست رقابت های امروز دلاورمندان تیم کشتی فرنگی کشورمان مقابل ترکیه به پیروزی 7 بر 1 دست یافتند.

به گزارش شیرازه، دومین روز از  سی و چهارمین دوره جام جهانی کشتی فرنگی امروز  لحظاتی پیش در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز آغاز شد.
این مسابقات با حضور تیم های ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، بلاروس، قزاقستان، آلمان و اوکراین امروز و فردا در سالن 2500 نفره شهید دستغیب شیراز در حال برگزاری است.
نتایج مسابقات سی و چهارمین دوره جام جهانی کشتی فرنگی در ادامه می آید.

در دور نخست رقابت های امروز دلاورمندان تیم کشتی فرنگی کشورمان مقابل ترکیه به پیروزی 7 بر 1 دست یافتند.

11:46 بشیر باباجان زاده 9 - ترکیه 0     130 کیلوگرم

11:40 مهدی علیاری 2 - ترکیه 4         98 کیلوگرم

11:21 حسین نوری 3 - ترکیه 0           85 کیلوگرم

11:16 رامین طاهری 4 - ترکیه 0          80 کیلوگرم

11:07 سعید عبدولی 8 - ترکیه 0        75 کیلوگرم

11:00 عظیم گرمسیری 5 - ترکیه 1     71 کیلوگرم

10:50 پرویز زیدوند 10 - ترکیه 1           66 کیلوگرم

10:37 مهرداد مردانی 8 - ترکیه 0        59 کیلوگرم

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 249 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:37

ساعتی پیش مراسم افتتاحیه جام جهانی کشتی فرنگی با برگزاری مراسمی متنوع با حضور مهمانای ویژه آغاز شد.

به گزارش شیرازه، در حالی که دور اول مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی صبح امروز در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد افتتاحیه مسابقات عصرامروز برگزار شد. در این مراسم از خانواده های مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام/523

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 254 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:32

مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج عبدالله اسکندری با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح، تعدادی از فرماندهان و همرزمان شهید اسکندری از ایران، عراق و سوریه و جمع کثیری از شهروندان مومن شهر شیراز برگزار گردید.

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 201 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:32

جشن الفبا و دانش آموختگی دانش آموران دبستان و پیش دبستانی دنا در تالار ولیعصر(عج) مجموعه فرهنگیان مرودشت برگزار گردید.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، جشن الفبا و دانش آموختگی دانش آموران دبستان و پیش دبستانی دنا در تالار ولیعصر(عج) مجموعه فرهنگیان مرودشت برگزار گردید.

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 211 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:18

فرمانده سابق لشکر ۳۳ المهدی گفت: برخی می‌خواهند میان سومین حرم اهل بیت(ع) و تخت جمشید خط کشی کنند و بگویند که هر کدام از آنان در یک طرف قرار دارند.

به گزارش «شیرازه»، سردار محمدجعفر اسدی در دومین سالگرد مراسم شهادت عبدالله اسکندری، شهید گمنام مدافع حرم با تأکید بر اینکه عزت، شرف، دین و تمامیت ارضی ما همگی مدیون پرچمدار انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستیم، گفت: پاسداری از اسلام از سال ۶۱هجری قمری در کربلا به اوج رسید و حضرت سیدالشهدا(ع) بزرگ پاسدار اسلام در طول تاریخ استت که به دنیا درس آزادگی داد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: ما در این یک عالم یک جرم بیشتر نداریم و اگر ۳۷ سال است که دائماً با ما می‌جنگند تنها به دلیل همین جرم است و آن این است که امام حسین(ع) به ما فرمودند دشمن ستمگر و یاور ستمدیده باشید.

اسدی با تصریح اینکه حاج عبدالله‌ اسکندری‌ها همگی می‌خواستند که طبق فرموده امام حسین(ع) یاور مظلومان باشند، گفت: شهید اسکندری تنها پنج روز بود که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه آمد اما به آرزوی دیرینه خود دست یافت که همان ملاقات با خدا با سربلندی و عزت بود.

فرمانده سابق لشکر ۳۳ المهدی با یادآوری اینکه استان فارس ۱۶ هزار شهید را برای حفظ اسلام و صیانت از ولایت فقیه تقدیم کرده‌ است، گفت: مردم فارس باید افتخار کنند که یکی از فرماندهان آنان کاری می‌کند که امام راحل پیشانی او را می‌بوسد و یا همچنین در طول پنج سال دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) تنها فرماندهی که سرش را از تنش جدا کردند و این‌گونه سرش را به شهرهای مختلف بردند، از شهدای این دیار بوده است.

وی، وجود این شهدا و همچنین ولایت فقیه را نعمت بسیار بزرگی دانست که متأسفانه برخی قدر این نعمت‌ها را نمی‌دانند و گفت: از روز اولی که جمهوری اسلامی ایران قد علم کرد تمام مملکت را بر علیه او علم کردند اعم از کردستان، جنوب و غیره و همچنین این انقلاب ۲۰ماهه شده بود که یک جنگ تمام عیار بین‌المللی را بر علیه آن تدارک دیدند.

اسدی ادامه داد: در آن زمان هر جنگی که رخ می‌داد یا از جانب غرب بود و یا شرق، اما تنها جنگی که غرب و شرق در مقابل ما قد علم کردند، همین جنگ هشتساله دفاع مقدس بود که در آن می‌خواستیم یار مظلومان باشیم و در مقابل ظالم بایستیم و این همان درسی بود که امام به ما آموخت.

باید فرهنگ شهادت را در جامعه تشریح، ترویج و دنبال کنیم

این یادگار دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه باید فرهنگ شهادت را در جامعه تشریح، ترویج و دنبال کنیم، گفت: آن نادانی که نمی‌فهمد از روز اول آمریکایی‌ها قصد داشتند جمهوری اسلامی نباشد و رهبر این انقلاب گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند، امروز می‌گوید اگر آمریکایی‌ها اراده کنند می‌‌توانند مملکت ما را زیر و رو کنند در حالی که زمانی که امام وارد کشورمان شدند، هیچ سازمانی نبود که بخواهد از او و یارانش دفاع کند اما ایشان آن‌قدر ژرف‌نگر بودند که شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را غرس کردند و اکنون مشاهده می‌کنیم که این شجره طیبه در نقاط مختلف میوه‌های بسیار شیرینی دارد.

آمریکا، انگلیس و اسرائیل پشتوانه فتنه  88بودند

وی افزود: این همان شجره طیبه‌ای بود که امام غرص کردند و بعد هم بسیج ۲۰میلیونی را بنا کردند که ما امروز هر چه نعمات داریم از برکت این بسیج ۲۰ میلیونی است وگرنه فتنه ۸۸ همه چیز ما را برده بود چرا که آمریکا، انگلیس و اسرائیل پشتوانه این فتنه بودند و پول‌های بادآورده‌ای که به فتنه‌گران می‌دادند فقط برای حذف ولایت فقیه بود.

متأسفانه‌ برخی‌ لباس مقدس پیامبر(ص) را به تن دارند و در مقابل ولایت فقیه می‌ایستند

اسدی ضمن ابراز تأسف از اظهار نظرات برخی که در مقابل ولایت فقیه می‌ایستند، گفت: متأسفانه‌ برخی‌ها لباس مقدس پیامبر(ص) را به تن دارند و در مقابل ولایت فقیه می‌ایستند اما تا زمانی که شهید عبدالله اسکندری‌ها سر می‌دهند و جوانان غیرتمند این شهر با چشمان اشک‌آلود برای حضور در جبهه‌های دفاع از حریم اهل بیت(ع) درخواست اعزام دارند، چنین افرادی هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران بیدارند و ولی فقیه دارند، گفت: آن چیزی که موجب به دست آوردن پیروزی‌های رزمندگان اسلام در نبردهای مختلف شده، ولی فقیه است. چرا در جامعه تلاش می‌کنند تا ولی فقیه را از آن اریکه‌ای که هست و از دل مردم بیرون آورند، چنانچه مشاهده می‌کنیم در زمان جنگ امیرالمؤمنین نیز چنین کاری کردند.

برخی از انسان‌های خبیث هر اتفاقی که در این مملکت رخ می‌دهد مقصر آن را ولی فقیه می‌دانند

وی اظهار کرد: برخی از انسان‌های خبیث هر اتفاقی که در این مملکت رخ می‌دهد مقصر آن را ولی فقیه می‌دانند در حالی که مأموریت ولایت فقیه اجرای دین خداست و این مملکت رئیس جمهور، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی دارد و هر کدام از این‌ها وظایفی دارند و هر کسی که در انجام وظایف خود کوتاهی کند، مقصر خود اوست.

اسدی همگان را به رعایت انصاف دعوت کرد و گفت: در این کسی که به معصوم‌ نزدیک‌تر است چه کسی است؟ کسی که دستش به سمت آمریکا دراز می‌کند و تلاش می‌کند تا برجام نتیجه دهد در حالی که نتیجه این برجام این بود که دو میلیارد دلار از پول این ملت را بدزدند. مگر روز اول مقام معظم رهبری نفرمودند که به آمریکایی‌ها اعتباری نیست و با آن‌ها جلسه برگزار نکنید و من راضی نیستم اما متأسفانه تلفنی با آن‌ها تماس گرفتند و نتیجه آن هم این شد که هم تحریم‌ها سر جای خود باقی است و هم دو۲ میلیارد دلار از پول ملت را دزدیدند.

آمریکایی‌ها ۳۷ سال است که در تمام عرصه‌ها با ما می‌جنگند، و برخی‌ها واقعاً متوجه نیستند

این یادگار دوران دفاع مقدس با تصریح اینکه آمریکایی‌ها ۳۷ سال است که در تمام عرصه‌ها با ما می‌جنگند، و برخی‌ها واقعاً متوجه نیستند و چشم یاری از دشمنان خدا دارند، گفت: کسانی که می‌توانند همانند شهید اسکندری سرشان را در راه خدا بدهند و در روز قیامت مانند اربابش بدون سر به صحرای محشر بیایند، می‌گویند که وظیفه‌شان را در مقابل اهل بیت(ع) انجام دادند اما ما چه باید بگوییم.

برخی منافقان تلاش می‌کنند تا نام رزمندگان اسلام به گونه‌ای محو شود

وی با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند تجلیل و تکریم از اسوه‌های شرافت و پایمردی و سروهای بلند آزادی و شهدای والا مقام از شیرین‌ترین وظیفه‌هاست، گفت: این تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و تکلیف است و امروز که برخی منافقان تلاش می‌کنند تا نام رزمندگان اسلام به گونه‌ای محو شود، وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود.

اسدی با تأکید بر اینکه باید صیانت از خون و خانواده شهدا را داشته باشیم، گفت: باید توجه داشته باشیم که هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم برای رضای خدا باشد به‌عنوان مثال هر کسی که در انتخابات برای رضای خدا به کاندیدای مورد نظر خود رأی داده، مأجور است اما اگر برای دلخوشی افرادی رأی داده باشد، اجری ندارد و پس فردا اگر کاندیدای انتخابی او در مجلس خطایی مرتکب شود، گناهش برای او هم هست.

وی در ادامه با یادآوری اینکه بعد از انتخابات مجلس، انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم، گفت: این روزها در گوشه و کنار شهر جلساتی برگزار می‌شود و افرادی خود را برای انتخابات سال آینده آماده می‌کنند، اما مؤمنین چرا ساکت باشند؟ مؤمنینی که با همه وجود می‌جنگند و در صحنه‌های مختلف حضور دارند و هیچ‌گاه دست از ولایت فقیه بر نمی‌دارند.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام فرمود ما مأمور به نتیجه نیستیم بلکه ما مأمور به انجام وظیفه هستیم و نتیجه هر چه می‌خواهد باشد و این همان درسی است که از امام حسین(ع) فراگرفته‌ایم.

وی با تصریح اینکه همه ما بالاخره روزی می‌میریم اما می‌توانیم چگونه مردن را انتخاب کنیم، به تقدیم شهدای بیشماری از این انقلاب اشاره کرد و گفت: این‌گونه نیست که هر کدام از این شهدا اگر به جبهه نرفته بودند، اکنون زنده بودند چرا که زمان مرگ هر کسی مشخص است و اگر مقایسه کنیم تعداد کسانی که در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند بسیار بیشتر از کسانی است که در جبهه‌ها شهید می‌شوند اما شهدای ما مردانه به میدان آمدند و شرف و عزت خود را خرج اسلام کردند و خداوند هم از آنان پذیرفت.

آن دروغگویان خبیثی که فریاد می‌زدند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، دروغ می‌گویند

اسدی گفت: آن دروغگویان خبیثی که فریاد می‌زدند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، دروغ می‌گویند چرا که حتی یک روز هم برای دفاع از کشورشان به جبهه‌ها نبرد نیامدند در حالی که شیعیان و یاران امام حسین(ع) در هر جای عالم مظلومی باشد، یاور آنان هستند چنانچه امروز مشاهده می‌کنیم که در سوریه شیعیان از کشورهای مختلف در زیر یک سقف و در کنار هم از حریم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند لذا باید قدر چنین انسان‌هایی را بدانیم و این‌ها سند افتخار ما هستند.

تخت جمشید سند عُجب، شرافت و حیای ایرانیان است

وی تأکید کرد: ما نمی‌خواهیم بگوییم که که تخت جمشید افتخار ما نیست بلکه افتخار ماست و هر کسی آن را نفی کند، نادان است و باید تأکید کنیم که تخت جمشید سند عُجب، شرافت و حیای ایرانیان است چنانچه مشاهده می‌کنیم تمام آثار باستانی کشورهای دیگر همگی نماهای از بی‌بند و باری دارند اما چنین چیزی در آثار تخت جمشید و آثار باستانی ما وجود ندارد و به قول آیت‌الله حائری شیرازی این سندی است که شیعه اهل بیت(ع) باید در این کشور باشد چرا که ما قبل از اینکه اسلام بیاوریم، انسان‌های پاک و نجیبی بوده‌ایم.

برخی می‌خواهند میان سومین حرم اهل بیت(ع) و تخت جمشید خط کشی کنند

اسدی ادامه داد: برخی می‌خواهند میان سومین حرم اهل بیت(ع) و تخت جمشید خط کشی کنند و بگویند که هر کدام از آنان در یک طرف قرار دارند در حالی که تمام این‌ها سند افتخار ما هستند اما برخی‌ها کج اندیشند و هنوز دنبال برپایی جشن‌های ۲۵۰۰ ساله هستند.

لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و بازگشت به شرایط دوران طاغوت و نوکری بیگانگان

وی بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و بازگشت به شرایط دوران طاغوت و نوکری بیگانگان تأکید کرد و گفت: اگر ولی فقیه نبود در دوره بازرگان و بنی صدر کار این انقلاب تمام شده بود و دوباره کشور به دست آمریکایی‌ها می‌افتاد در حالی که این‌ها قدرت اسلام را دیدند و از آن سیلی خوردند لذا می‌خواهند از این اسلام تلافی کنند.

فرمانده سابق لشکر ۳۳ المهدی عنوان کرد: برخی گمان می‌کند که اگر دست به دست آمریکا دهند، آمریکا هم اجازه می‌دهد که به راحتی زندگی کنند، در حالی که اصلاً چنین نیست و آنان همه را از دم تیغ می‌گذرانند چرا که خواسته آمریکا این است که ما نوکر آنان باشیم.

وی تأکید کرد: امروز ما باید انتقام خون شهیدانمان را بگیریم نه اینکه برای یک لقمه نان به جلوی آمریکا دست دراز کنیم مگر او کیست که بخواهیم برای اقتصاد خودمان به او دست نیاز دراز کنیم و آمریکا هم این‌گونه پاسخ دهد که ۲ میلیارد دلار از پول ما را بدزدد.

اسدی گفت: شعار ما از ابتدای انقلاب نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بود لذا کسی که می‌خواهد به این شعار جامه عمل بپوشاند باید تحمل سختی‌ها را داشته باشد چنانچه مردم ما تاکنون این‌گونه بوده‌اند.

این یادگار دوران دفاع مقدس اظهار کرد: آمریکا و دشمنان ما اولین گام را برداشتند تا ما را بر سر دو راهی قرار دهند و گام بعدی آنان این است که می‌گویند که چرا موشک‌های دوربرد برای دفاع از خود دارید و گام سوم هم اینکه شما چرا سپاه و نیروی قدس تشکیل داده‌اید و چرا از سوریه، لبنان و فلسطین دفاع می‌کنید و تا آنجا به پیش می‌روند که می‌گویند که چرا قانون اساسی شما بر اساس دین خداست و نباید این‌گونه باشد زیرا تمام تلاش دشمنان برای از بین بردن اسلام است.

شیرازه...
ما را در سایت شیرازه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی shiraze بازدید : 230 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:18